Prosedür

 

Müşteri İlişkileri Yönetim Prosedürü

Bu prosedürün amacı, TS EN ISO/IEC 17020 standardı kapsamında sağlanan muayene hizmetlerle ilgili olarak yapılan şikayetlerin ve müşteri geri beslemelerinin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması içi yöntemlerin belirlenmesidir.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

 

Müşteri Memnuniyeti Anketi

Müşteri Memnuniyeti Anketini Dolduraktan Bize Ulaştırabilirsiniz. Size Kısa Süre İçinde Dönüş Yapacağız.

Anketimize Buradan Ulaşabilrsiniz

 

Şikayet Anketi

Şikayet Anketini Dolduraktan Bize Ulaştırabilirsiniz. Size Kısa Süre İçinde Dönüş Yapacağız.

Anketimize Buradan Ulaşabilirsiniz